sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Manumiinan enkelihaaste 24 ja 25

Olen onnistunut poistamaan kuvia ja pienentämäänkin niitä. En kuitenkaan ole vielä pienentänyt jo blogissa olevia vaan uusia. Poistettuja kuvia en ole lisännyt vielä pienennettynä. Mutta jospa ajan kanssa. Tämä tietokoneen maailma on minulle sangen haasteellinen, joten kaikki ei ehkä tapahdu koskaan.
Mutta eilisen ja tämän päivän Manumiinan enkelit ovat tässä.

"Odotan jouluvierasta" VARATTU

"Joulupukin apulainen" VAPAA
Molemmat on tehty lautasliinasta, joka ei ihan priimasti onnistunut, mutta tehty on.

3 kommenttia:

  1. oi kuinka söpö pieni enkeli kurkkimassa ikkunasta:) tosi kivoja kortteja:) ja et maca ole ainoa jolla vaikeuksia koneen kanssa:) Mutta hyvä tietää keneltä kysyn apua kun tarvin kuvien kanssa apua:))

    VastaaPoista
  2. Hellyyttävän suloiset enkelikortit! Kyllä tämä tietokonemaailma on minullekin aika outoa. Joku asia onnistuu sattumalta, joku pitkän harjoittelun ja opiskelun jälkeen ja joku ei ollenkaan. Tällä hetkellä olen kuitenkin tyytyväinen siihen, että pystyin ylipäätänsä perustamaan uuden blogin tänne bloggerin puolelle. Ehkä tämä tästä pikku hiljaa...

    VastaaPoista
  3. Herttaiset kortit varasin sulle sen enkelin 22 niin jos sä varaisit mulle ton jouluvieraan odottajan . Niin ja huomasin etten ole mitään kortteja sulle viel lähettänyt että täältä lähtee huomenna sinnepäin nyt 3 korttia. Saas vaan nähdä koska se huominen valkenee :) Ei oo tämä marraskuu mua varten, hajamielisyys on vallannu mun pääni , millähän se sekamelska saatas järjestykseen

    VastaaPoista

Kiva kun kävit!