tiistai 1. lokakuuta 2013

Meillä on taas valvottu...

Niinkuin otsakkeesta huomaat, taas on yöllä askarreltu kortteja. Tein pari onnittelukorttia ja muutaman atc-kortin. Osan olin kyllä aloittanut aiemmin, mutta tein loppuun tuttuun aikaan kellon ollessa 3. Jokohan sitä on virittäytynyt niin, että automaattisesti herää aamuyöstä?


Siirrän tämän kortin myytäviin. Myytäviä kortteja on yläpalkin myytävää-sivulla.


Tämä samoin siirtyy myytäviin.

Angel VAPAA
Tämän tein innostuksissani marraskuussa suunnittelemaani  ENKELI-ATC-HAASTEESEEN.Tai sen johdosta. Katso KYSELY-postaus, jos kiinnostaa tulla mukaan!

Hyvä Paimen VAPAA
Tämän kanssa taistelin, kun en tiennyt, millä kuvan reunustaisin, eikä se kyllä hyvä ole vieläkään.

Syksyn satoa VAPAA
Tämä on tehty pöydällä lojuneista kuvista.

********
IHASTUTTAVAA LOKAKUUTA KAIKILLE! 

*******
Minä olen syksy-ihminen.Tai ainakin olin nuorempana. Kun syksy tuli, rupesin innoissani miettimään, mitä kaikkea tekisin syksyllä ja talvella. Ja kävely syysmyrskyssä on aivan ihanaa!
Olen syntynyt lokakuussa, tunnen olevani kuin Aleksis Kivi : Hän eli vain syksystä jouluun. Vaikken vielä kuollut olekaan.





2 kommenttia:

  1. Oikein ihania kortteja! Enkelikortti varsinkin. Pidän siitä todella paljon.

    Toivottavasti suunnittelemasi enkelijuttu onnistuu! Muina vuosina olen nauttinut suunnattomasti kaikista kauniista enkeli-atc-korteista.

    VastaaPoista
  2. Kauniita kortteja, eka ja viimeinen suosikkejani.
    Samat sanat täällä, synttärit on tässä kuussa.

    VastaaPoista

Kiva kun kävit!