lauantai 29. maaliskuuta 2014

Ulkotöissä

Olin tunnin verran karsimassa pihlaja-angervoa. Enempää ei selkä eikä sydän kestäkään. Naapurin kissa (viimevuotinen pentu) luuli, että olen leikkimässä ja tarrasi oksiin ja saksiin kiinni. Hyvä, ettei kynnet lyhentyneet.
Nyt sain puroakin vähän näkyviin. Melkein on jäät lähteneet. Täytyy kuvata myöhemmin. Nyt ei ollut kamera mukana. Mutta kun olin hengähtänyt, kävin katsomassa, miten tulppaanin alut jaksavat ja yllätys yllätys!


En muista, että olisi näin aikaisin ruvenneet kukkimaan.

6 kommenttia:

  1. Minäkin näin tänään kevään ensimmäiset leskenlehdet. Kyllä ilahduttivat mieltä.

    VastaaPoista
  2. Pihapuuhia, täsmä-haravointia, minäkin tässä olen suunnitellut. Mutta kirjastossa tuli taas käytyä ja virkkauslankoja sekä ohjeitakin on kaivettuna esille, joten mikähän homma voittaa. Kyllä tuo keltainen tuo kevään !

    VastaaPoista
  3. Ihanaa! Kevät!! Meillä on miehen kanssa joka kevät kisa kumpi ensin näkee leskenlehden. Hän kun on värisokea ei ihan kaikkia kukkia näe edes. Keltaiset erottuvat kyllä.

    VastaaPoista
  4. Oikein harmittaa kun jää väliin nämä hienot kevätilmat itseltä, uusintaflunssan kourissa sisällä nysvään.

    VastaaPoista
  5. Teillä on hyvä aurinkoinen paikka, kun kuaktkin jo kukkivat.
    Mies on haravoinut, minä hieman flunssaisena sisähommissa.

    VastaaPoista

Kiva kun kävit!