torstai 9. huhtikuuta 2015

Saatuja

Tänään åposti oli jälleen antelias. Sain kaksi postcrossing-korttia, toisen Yhdysvalloista ja toisen Ranskasta. Olen saanut nyt n. 180 korttia ja yhtä monta lähettänyt.
Mutta sain minä muutakin. Eveliinan kanssa vaihdettiin kortteja. Sain häneltä nämä ihanuudet tänään.

Pikkuketun päiväunet

Sun sateenvarjon alla

Enkelityttö ja pupu

Kiitos Eveliina näistää ja kaikesta muusta!

******
Eija järjesti resptikorttivaihdon ja sain tänään Anemonen tekemän hauskan kortin.


Kaikki elementit löytyy.
Tämä kortti tuo elävästi mieleen omat lapset. Meillä on yksi kuva lapsesta, joka nukahti potalle. Kallistuu jo uhkaavasti, oli pakko herättää.
Kiitos Anemone hienosta kortista ja muustakin.
Minä laitoin hänelle oman tekeleeni.


Tätä tehdessä ajattelin sanontaa "rakastaa ei rakasta".

Kiitos Eijalle vaihdon järjestämisestä ja hienoista materiaaleista!




9 kommenttia:

  1. Onnittelut hienoista korteista! On kiva saada näin kaunista postia.
    Omasi on hieno myöskin!

    VastaaPoista
  2. Hienoja ovat kaikki! Minä olen satunnainen Postcrossing-harrastaja ja eilen sain kauniin kortin niinkin kaukaa kuin Maui:lta :)

    VastaaPoista
  3. Hienoja ovat. Erityisesti pidän tuosta kettu-kortista, se on ihanan pirteä ja iloinen.

    VastaaPoista
  4. Olet saannut kaunista postia ja tehnyt kauniit kortit.

    VastaaPoista
  5. Upeita kortteja kumpikin! Kiitos, kun osallistuit vaihtoon.

    VastaaPoista
  6. Kiitos kauniista kortistasi, jonka postipoika kiikutti minulle. !
    On se mukava nähdä kuinka korteista tulee niin erilaisia samanlaisista materiaaleista :)
    Ihania kortteja olet muitakin saanut.

    VastaaPoista

Kiva kun kävit!