maanantai 8. helmikuuta 2016

Enkulin musiikkihaasteeseen

Viime viikolla aloittelin Enkulin musiikkihaasteeseen kortteja. Tänä aamuna viimeistelin. Samalla tein pari muutakin korttia.
Minä en juurikaan kuuntelen kevyttä musiikkia niin laulut ovat ihan outoja. Kortit kuitenkin tein.


Mikael Gabriel: Älä herätä mua unesta


Jenni Vartiainen : Minä sinua vaan - lauluun "Kaipaan" ja


tein toisenkin kortin samaan lauluun.
Haaste löytyy täältä.

*********

Tein ystävänpäivään ja kaskiaiseen liittyvät kortit myös.


Liukasta laskiaista


Ystävälle

Kuten huomaatte olen ottanut maillia koristeluun Anu-Riikalta.

Meillä on isännän syntymäpäivät ei tasavuosia mutta vieraita tulee.

OIKEIN HYVÄÄ VIIKKOA JA ILOA PÄIVIINNE!



4 kommenttia:

  1. Ahaa, täälläkin loikoillaan ;)
    Viehättäviä kortteja. Viimeinen on suosikkini. Niin suloinen nallukka sydämineen.
    Iloa päivääsi xx

    VastaaPoista
  2. Suloiset kortit olet tehnytkin.

    Ihanaa, kun tulit mukaan haasteeseen. Laitankin heti kolme arpaa arvontakannuun.

    Onnea arvonnassa.

    VastaaPoista
  3. Täällä ei ollut oikein liukas laskiainen, koska lumi suli juuri ennen ja vettä sataa edelleen.
    Kortit ovat hienoja!
    Hyvää uutta viikkoa sinulle :-)

    VastaaPoista
  4. Ihania kortteja. Olen kuunnellut kappaleet itsekin, mutta vielä ei ole tullut toteuttamisen arvoista ideaa niistä. Minusta on vaikeaa kuvittaa musiikkikappaleita. Sinä olet siinä onnistunut.

    VastaaPoista

Kiva kun kävit!