keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Yötöitä jälleen

Nyt minä tiedänkin, miksi kaikki tökkii. Olen nukkunut kellojen käännön jälkeen yöt hyvin. Ei ole tarvinnut nousta askartelemaan. No, viime yönä unet loppuivat kolmelta ja aikani pyörittyä nousin ylös ja heti valmistuivat kaikki kolme korttia, mitä päivällä yritin! Minun on siis siirryttävä yötöihin korttien teossa!!!

Mitä ihmettä VAPAA

Tämä on siis EMM-haasteeseen Kortin tarina on seillainen, että löysin tuon PikkuMyyn haudalta havujen seasta. Se on tikkarista. Otin tieten talteen ja löysin sen eilen taskusta. Ajattelin heti korttia. Pohjana on kuva lähtevistä jäistä. PikkuMyy laskee lohkareelta alas ja kissa ihmettelee, mitä ihmettä tapahtuu.Tein tämän loppuun yöllä.

******
Toisen atc-kortin tein myös. Pohjan olin tehnyt joskus. Löysin tuon kuvan roskistani, leikkasin ristikon ja keskustan pois, niin sain näkymän järvelle.Lisäsin vähän kiillettä taivaalle.

Kaipaus VAPAA


2 kommenttia:

  1. Kivat kortit teit. Minulle ei sovi tuo kellojen siirtely. Taitaa alkaa yötyöt täälläkin;)

    VastaaPoista
  2. Hauska kortti tuo Pikku-myy. :)

    VastaaPoista

Kiva kun kävit!