tiistai 26. elokuuta 2014

Yöllä voisi tehdä muutakin

Yöhän on tarkoitettu nukkumiseen, mutta minä olen oppinut jo vähän yli parikymppisenä tekemään myös töitä yöllä. Nyt kun saisi nukkua, keho, mieli mikä lie aiheuttaa, että uni on ohkaista ja loppuu kesken kaiken.

Viime yönä nousin siis tekemään kortteja. Aikaisemmin saatoin kutoa sukkia. Yöllä satoi oikein iloisesti vettä.


Relax, tämä kortti TJK-haasteeseen # 35. varattu


Kotini on linnani


Puutarhan yllätykset varattu

Kaikki ovat vapaita vaihtoon.

11 kommenttia:

  1. yöt olisivatkin nukkumista varten, jos se olisi aina mahdollista. Turhaanpa sitä siellä sängyssäkään pyörii, jos tiedostaa, ettei uni vaan tule.

    Mahtaisiko sinulle maistua atc-vaihto? Vaihtosivulta löysin numerot 23 ja34 ja täältä sinun etusivulta edellisestä Rosa ja tästä Relax.

    VastaaPoista
  2. jeps. teen 4 korttia sinulle. :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos kivoista vaihtareista + lisukkeista! Laitan sinulle postia tulemaan. Minulla ei ollut aiemmin osoitettasi :)

    VastaaPoista
  4. Hei, Silkku ehti s-postilla varaamaan kissakortin, mutta "Komeaksi kehutaan" on nyt sinulle jemmassa.
    Harmi, että "Rosa" ehti jo mennä. Katselen ajan kanssa vapaasi ja esitän sitten toiveeni.

    VastaaPoista
  5. Ihanat kortit olet tehnyt. Minäkin kipuöinä aina askartelen. Silloin kuunvalossa on parhaat ideat

    VastaaPoista
  6. Niin yöllä ne parhaat ideat syntyy, mutta olisi se ihanaa kun voisi nukkua:) kauniita kortteja kaikki:)

    VastaaPoista
  7. Yökyöpeleitä! Jos mua valvottaa niin usein vaan järjestelen työpöytää. Joskus teen korttejakin, mutta sitä vältän siksi, että eivät unet menisi ihan ohi. Telkkaria myös olen katsellut yöllä. Sitten ei haittaa vaikka nukahtaa sohvalle.
    Hienoja kortteja. Puutarhan pieni yllätys on suloinen!
    Kiitos osallistumisesta haasteeseen!

    VastaaPoista
  8. Hienoa Maca, kun me muut nukutaan, sinä se askartelet ♥

    VastaaPoista
  9. Voi Maca, mitä ihania lähetit minulle! Noita korttejakin on VIISI! Piti ihan tulla tarkistamaan, olenko minä unohtanut jonkun laskuista pois, vai miksi minä lähetin vain neljä... Tuossa taitaa yksi olla extraa?! IHANIA KAIKKI! Niin kortit kuin lisukkeetkin. <3 <3 <3 KIITOS!

    VastaaPoista

Kiva kun kävit!