tiistai 7. lokakuuta 2014

Linjoilla jälleen

Olin viikonlopun Rokualla koulutus- ja virkistyslomalla. Ihan mukavaa oli, tosin matkaan meni 4,5 tuntia yhteensuuntaan. Rokua on todella hieno paikka ja etenkin maastot! Kumpuilevaa jäkäläkangasta jatkui ja katkui. Minun piti ottaa kuviakin, mutta mitäs minä nyt sitten otin. Aina jäi kamera huoneeseen, kun lähdin ulos ja niin laiska olin, etten kääntynyt hakemaan.
Tulomatkalla heti melko alussa sattui vielä niin ikävästi, että autosta pakoputki paukahti rikki poikki. Ääni oli sitä myöten. Matkaa kotiin yli kolme tuntia. Päätin pysähtyä ensimmäisellä huoltoasemalla ja kuinka sattuikaan. Se oli Kestilan TB-huoltsikka. Siellä olikin huoltohalli ja omistaja tuli pyynnöstä oaikalle ja teki autoon "uuden" pakoputken! Sitä minä sanon jo palveluksi. Meille tuli vain tunnin keskeytys matkaan. Wau! Vielä iso kiitos Kestilään TB-aseman Tapiolle!

Eilinen päivä meni toipuessa ja yöllä olinkin taas "iskussa" Tein muutaman haastekortin, joista tuon näytille TJK:n tämänviikkoisen.


Ruusun aika, vapaa vaihtoon

*******
Nyt lähdetään vanhustenviikon merkeissä Kalajan laavulle uuteen kansallispuistoon. Tein eväitä sydänporukalle mukaan. Siellä yritän kuvata jotain. Puistoon kannattaa tulla tutustumaan.

3 kommenttia:

  1. Kaunis kortti!
    Kiitos osallistumisesta haasteeseen.

    Mikä säkä sen huoltoaseman kanssa!! Monellako asemalla löytyy ihmistä joka tuon homman osaisi ja vielä tekisi???

    VastaaPoista
  2. Olipa seikkailua! Ihkun kortin jaksoit kuitenkin tehdä.
    Hyvää jatkoa vaan :)

    VastaaPoista
  3. Onpa ollut seikkailu. Varmasti virkistävä Rokuan matka. Minäkin olen käynyt Rokualla ja muistelen, että siellä oli kaunista.

    VastaaPoista

Kiva kun kävit!