tiistai 2. helmikuuta 2016

Ei ole ketulla häntä kainalossa

Sain tänään Viltsulta kirjeen ja ihmettelin kovasti, että mitä ihmettä. Kunnes avasin kirjeen ja sieltä tupsahti aivan ihana kettu-kortti. Meillähän oli vaihto! Ja minä toivoin kettu-korttia.


Mukana oli myös kettu kirjanmerkki ja muuta mukavaa. Kortti on aivan IHANA! Kiitos Viltsu! Minä olen vanhemmiten ruvennut tykkäämään ketuista. Niiden katse on upea! Olette varmaan nähneet, kuinka ne pyydystävät.
Ja kortissa oleva toteamus, siinäpähän kaivaa. Totta totta.


Minulla on tänä vuonna syntynyt sukkia enemmän kuin kortteja. Nämä on Nallesta ja painavat 60g.

6 kommenttia:

  1. Kauniit sukat ja hieno kettukortti.Minä olen hurahtanut pöllöihin!

    VastaaPoista
  2. Nätit sukat Nalle-langasta. Kivan pirteät!

    VastaaPoista
  3. No en ole koskaan nähnyt ketun metsästävän! Kettuja kyllä olen aina joskus nähnyt. Nätit sukat olet tehnyt, lupasin kutoa kanssa yhdet , edes yhdet, sukat tänä vuonna mutta huiviapa taas vain on syntynyt ja vauvanpeitteitä. Kuinkahan paljon peitteitä 1 tuleva vauva tarvitsee??

    VastaaPoista
  4. Sukat kuin karamelli :). Kettukortit myös hienoja, kettuhan on komea häntänsä kanssa.

    VastaaPoista

Kiva kun kävit!