tiistai 11. lokakuuta 2016

Tänään tehtyjä

Olimme "maalla " tänään. Isäntä touhuaa omiaan pajassaan ja minun tehtäväni on lämmittää uuneja. Välillä se onnistuu hyvin ja välillä ei. Savut tulevat sisälle. Maaseutupäivänä käymme aina saunassa tultuamme ja laitan vaatteet pyykkiin. Aina niissä on savun hajua, joka ei ole mukavaa.
Minulla oli matkassa tietenkin sukan kudin, mutta mukana oli myös lehti, jossa oli mukavia kuvia. Niinpä teinkin kolme uutta korttia, joissa kaikissa on filmitähtiä. (vanhoja)
Minä en ole koskaan keräillyt filmitähtien kuvia, mutta siskolleni tuli Elokuva-Aitta ja hänellä oli laaja valikoima kaikenlaisia tähtiä.
Minä olen muutenkin ollut jotenkin omituinen. En ole fanittanut ketään niin, että olisin kerännyt kuvia tai musiikkia. No jos ei oteta lukuun Elvistä, jonka elokuvan "Love me tender" kävin katsomassa kaksi kertaa 15-vuotiaana.


Tähdet 1/3


2/3


3/3

Oma suosikkini on tämä alimmainen.
Kortit ovat vapaat vaihtoon.

5 kommenttia:

  1. Alimmainen on myös minun suosikkini.

    VastaaPoista
  2. Alimmainen on myös minun suosikkini.

    VastaaPoista
  3. Suloisia kortteja:) Savu on kyllä sellainen, että jääpi herkästi vaatteisiin, kurjaa.

    VastaaPoista
  4. Oi oi,tuttuja kasvoja.Olkoonkin,että "Afrikan kuningatar" on hänkin päässyt mukaan,niin kyllä Humhrey Bogart ja Ingrid Bergman ovat suosikkini minullakin! Marilynhän on legenda....

    VastaaPoista

Kiva kun kävit!